Autor: Hando Sinisalu • 16. märts 2021

Joel Volkov kalakampaaniast: "Ära tule välja pooliku asjaga!"

Viimase aja üks suurimaid reklaamihankeid, Maaeluministeeriumi tellitud 1,6 miljonilise eelarvega kampaania "Kala kõlab hästi" on saanud sotsiaalmeedias kriitika osaliseks.

Imestama paneb see, et massiivse meedia kampaania südamena keskmes olev veebileht kalatoidud.ee on pehmelt öeldes sisutühi: 15. märtsi seisuga on lehel vaid 12 retsepti ja 3 uudist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700