• 17.02.21, 15:24

Tuntud spordiriiete bränd ühineb karusnahavaba programmiga

Rahvusvaheliselt tuntud spordiriiete bränd liitus karusnahavabade moeloojatega ja jätkab veganitele mõeldud tootevaliku laiendamist.
Tuntud spordiriiete bränd ühineb karusnahavaba programmiga
  • Foto: Unsplash
Täna teatas tuntud spordiriietetootja adidas, et pühendub karusnahavabale tulevikule ja ühineb rahvusvahelise karusnahavaba programmiga “Fur Free Retailer”. Ehkki adidas ei müünud juba varem karusnahast tooteid, võtab bränd tänase lubadusega karusnahast täielikult loobuda selge seisukohta loomade heaolu kohta.

Seotud lood

Uudised
  • 19.11.19, 13:40
Nike lõpetas oma toodete müügi Amazonis
Nike teatas eelmisel nädalal, et otsustas lõpetada oma toodete müügi Amazonis ning selle asemel keskendub rohkem klientidega otsesemale ja personaalsemale suhtlusele, kirjutab CBS News.
Uudised
  • 16.05.18, 19:09
Adidase õppetund: kui tahad kasvada, ära keskendu efektiivsusmõõdikutele
Hando Sinisalu esimene kiri Roomast, kus on juttu meediakonverentsil Festival of Media Global räägitust. Näiteks et Adidase aktsia hind on kolme aastaga kerkinud 56 EUR pealt 200 EUR peale ning et suur osa edust on tulnud tänu oskuslikule turundusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele