Täna teatas tuntud spordiriietetootja adidas, et pühendub karusnahavabale tulevikule ja ühineb rahvusvahelise karusnahavaba programmiga “Fur Free Retailer”. Ehkki adidas ei müünud juba varem karusnahast tooteid, võtab bränd tänase lubadusega karusnahast täielikult loobuda selge seisukohta loomade heaolu kohta.
Nike teatas eelmisel nädalal, et otsustas lõpetada oma toodete müügi Amazonis ning selle asemel keskendub rohkem klientidega otsesemale ja personaalsemale suhtlusele, kirjutab CBS News.
Hando Sinisalu esimene kiri Roomast, kus on juttu meediakonverentsil Festival of Media Global räägitust. Näiteks et Adidase aktsia hind on kolme aastaga kerkinud 56 EUR pealt 200 EUR peale ning et suur osa edust on tulnud tänu oskuslikule turundusele.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.