• 16.05.18, 19:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Adidase õppetund: kui tahad kasvada, ära keskendu efektiivsusmõõdikutele

Hando Sinisalu esimene kiri Roomast, kus on juttu meediakonverentsil Festival of Media Global räägitust. Näiteks et Adidase aktsia hind on kolme aastaga kerkinud 56 EUR pealt 200 EUR peale ning et suur osa edust on tulnud tänu oskuslikule turundusele.
Rooma
  • Rooma
  • Foto: Shutterstock
Samal päeval, mil 27 meest ja 1 naine Eestis riigireformi initsiatiiviga välja tulid, toimus Roomas esinduslik meediakonverents Festival of Media Global. Kohal olid suurte meediaagentuuride, meediaomanike (Economist, Spotify jt) ning brändide (Adidas, Audi, Mars jt) tippotsustajad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele