• 05.02.21, 10:20

Ekspress Meedia hakkab vahendama reklaamimüüki sotsiaalmeedias

Veebruarikuust liidab Ekspress Meedia oma reklaamimüügi põhiteenuste hulka ka sotsiaalmeedia planeerimise, otsust põhjendas ettevõtte reklaamidirektor Sander Maasik.
Ekspress Meedia reklaamidirektor Sander Maasik
  • Ekspress Meedia reklaamidirektor Sander Maasik
  • Foto: Priit Simson
„Klassikalised bännerreklaamid, sisuturundus, otseülekanded ja muud reklaami erilahendused on olnud tavapärane osa meie müügipakettidest. Lähtudes ambitsioonist pakkuda oma klientidele kõige tõhusamat veebimüügi kanalit Eestis, oleme pidevalt oma reklaamtooteid ja teenuseid täiendanud. Liites nüüdsest sotsiaalmeedia pindade planeerimise oma põhiteenuste hulka, saame laiendada klientide müügikampaaniate haaret ning tõsta nende efektiivsust veelgi,“ põhjendas otsust Ekspress Meedia reklaamidirektor Sander Maasik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele