Veebruarikuust liidab Ekspress Meedia oma reklaamimüügi põhiteenuste hulka ka sotsiaalmeedia planeerimise, otsust põhjendas ettevõtte reklaamidirektor Sander Maasik.

- Ekspress Meedia reklaamidirektor Sander Maasik
- Foto: Priit Simson
„Klassikalised bännerreklaamid, sisuturundus, otseülekanded ja muud reklaami erilahendused on olnud tavapärane osa meie müügipakettidest. Lähtudes ambitsioonist pakkuda oma klientidele kõige tõhusamat veebimüügi kanalit Eestis, oleme pidevalt oma reklaamtooteid ja teenuseid täiendanud. Liites nüüdsest sotsiaalmeedia pindade planeerimise oma põhiteenuste hulka, saame laiendada klientide müügikampaaniate haaret ning tõsta nende efektiivsust veelgi,“ põhjendas otsust Ekspress Meedia reklaamidirektor Sander Maasik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.