• 01.02.21, 15:41

Koroonaviiruse mõju Eesti elanike ostukäitumisele ja meediatarbimisele

Media House viis läbi uuringu, mille eesmärgiks oli kaardistada Eesti elanike hoiakud ning ostukäitumise ja meediatarbimise muutused koroonaviiruse leviku ajal. Lisatud link uuringule.
Koroonaviiruse mõju Eesti elanike ostukäitumisele ja meediatarbimisele
  • Foto: Raul Mee
Uuringud viidi läbi kahes osas: 3.–21. august 2020 ja 11. november–9. detsember 2020. Ajaliselt toimus esimene uuring esimese viiruselaine järel ning teine uuring teise viiruselaine kõrgpunktis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele