• 26.01.21, 12:08

Antropoloogi ees paljastuvad musterinimeste patupäevad

Keiu Telve rääkis, kuidas antropoloogid turundajatele abiks saavad olla ja mille poolest erinevad antropoloogilised uuringud tavapärastest tarbijaküsitlustest. Intervjueeris Hando Sinisalu.
Keiu Telve räägib Passwordi konverentsil antropoloogia rakendusvõimalustest turunduses.
  • Keiu Telve räägib Passwordi konverentsil antropoloogia rakendusvõimalustest turunduses.
  • Foto: Mihkel Maripuu
Keiu Telve räägib turunduskonverentsil Password 2021, kuidas antropoloogid tarbijaid ja tarbijakäitumist uurivad ning millist praktilist kasu sellest turundajatele tõuseb. Registreeruge soodushinnaga SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele