• 26.01.21, 12:08

Antropoloogi ees paljastuvad musterinimeste patupäevad

Keiu Telve rääkis, kuidas antropoloogid turundajatele abiks saavad olla ja mille poolest erinevad antropoloogilised uuringud tavapärastest tarbijaküsitlustest. Intervjueeris Hando Sinisalu.
Keiu Telve räägib Passwordi konverentsil antropoloogia rakendusvõimalustest turunduses.
  • Keiu Telve räägib Passwordi konverentsil antropoloogia rakendusvõimalustest turunduses.
  • Foto: Mihkel Maripuu
Keiu Telve räägib turunduskonverentsil Password 2021, kuidas antropoloogid tarbijaid ja tarbijakäitumist uurivad ning millist praktilist kasu sellest turundajatele tõuseb. Registreeruge soodushinnaga SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele