Neid tooteid ostetakse e-poest rohkem kui tavapoest
Aasta viimases kvartalis taas jõudsalt pead tõstnud koroonaviirus on hoogsalt kasvatanud e-ostjaskonda pea kõigis kaubagruppides, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.
Detsembris tehtud uuringu andmetel on täna suurima e-ostjaskonnaga kaubagrupid elektroonika, parfümeeria ja kosmeetika – neid tooteid on viimase kuu jooksul internetist ostnud enam kui pooled Eesti 15–74aastastest elanikest.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]