• 15.12.20, 14:34

Reklaamivaba meediaidu hakkas eestikeelseid uudiseid pakkuma

Selle aasta alguses loodud reklaamivaba uudisteäpp, mis peab ennast pigem sotsiaalmeediakanalite kui meediamajade konkurendiks, hakkas nüüdsest eestikeelseid uudiseid pakkuma.
Reklaamivaba meediaidu hakkas eestikeelseid uudiseid pakkuma
Eestis arendatav globaalse ambitsiooniga videouudiste äpp so.fa.dog alustas kevadel inglisekeelsete uudiste pakkumisega. Poole aastaga on meediaidu toimetus kasvanud 50 inimeseni ning nüüdsest pakub so.fa.dog ka kohalikke uudiseid eesti keeles. Rakenduse kasutamine on kuutasupõhine, reklaamivaba ning videouudiseid kajastavad nii professionaalsed ajakirjanikud kui ka vabakutselised kaasautorid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele