• 18.11.20, 16:42

Digiteo võitja case study: Tallinna Tehnikaülikooli uute tudengite vastuvõtukampaania

Tallinna Tehnikaülikooli (TalTech) 2020/2021. aasta uute tudengite vastuvõtukampaania sai konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Digiteo võitja case study: Tallinna Tehnikaülikooli uute tudengite vastuvõtukampaania
  • Foto: Raul Mee
Ärisektor: Avaliku sektori teenused
Digiturunduse valdkond: Integreeritud digikampaania (3 või rohkem kanalit)
Klient: Tallinna Tehnikaülikool (TalTech)
Agentuur: Mindshare Eesti, Tank
Kampaania/töö pealkiri: Tallinna Tehnikaülikooli 2020/2021. aasta uute tudengite vastuvõtukampaania
Periood: märts – juuli 2020

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele