• 18.11.20, 16:42

Digiteo võitja case study: Tallinna Tehnikaülikooli uute tudengite vastuvõtukampaania

Tallinna Tehnikaülikooli (TalTech) 2020/2021. aasta uute tudengite vastuvõtukampaania sai konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Digiteo võitja case study: Tallinna Tehnikaülikooli uute tudengite vastuvõtukampaania
  • Foto: Raul Mee
Ärisektor: Avaliku sektori teenused
Digiturunduse valdkond: Integreeritud digikampaania (3 või rohkem kanalit)
Klient: Tallinna Tehnikaülikool (TalTech)
Agentuur: Mindshare Eesti, Tank
Kampaania/töö pealkiri: Tallinna Tehnikaülikooli 2020/2021. aasta uute tudengite vastuvõtukampaania
Periood: märts – juuli 2020

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele