• 18.11.20, 16:42

Digiteo võitja case study: Tallinna Tehnikaülikooli uute tudengite vastuvõtukampaania

Tallinna Tehnikaülikooli (TalTech) 2020/2021. aasta uute tudengite vastuvõtukampaania sai konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Digiteo võitja case study: Tallinna Tehnikaülikooli uute tudengite vastuvõtukampaania
  • Foto: Raul Mee
Ärisektor: Avaliku sektori teenused
Digiturunduse valdkond: Integreeritud digikampaania (3 või rohkem kanalit)
Klient: Tallinna Tehnikaülikool (TalTech)
Agentuur: Mindshare Eesti, Tank
Kampaania/töö pealkiri: Tallinna Tehnikaülikooli 2020/2021. aasta uute tudengite vastuvõtukampaania
Periood: märts – juuli 2020

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele