• 18.11.20, 16:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digiteo võitja case study: Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad

Convertali tehtud Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad võitsid konkursil Aasta Digitegu 2020 Google Adsi kategooria auhinna.
Digiteo võitja case study: Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad
  • Foto: Raul Mee
Ärisektor: B2B tooted
Digiturunduse valdkond: Google Ads
Klient: Campbells
Agentuur: Convertal
Kampaania/töö pealkiri: Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad
Periood: 1. märts-30. oktoober 2020 (kestab jätkuvalt)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele