• 18.11.20, 16:41

Digiteo võitja case study: Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad

Convertali tehtud Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad võitsid konkursil Aasta Digitegu 2020 Google Adsi kategooria auhinna.
Digiteo võitja case study: Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad
  • Foto: Raul Mee
Ärisektor: B2B tooted
Digiturunduse valdkond: Google Ads
Klient: Campbells
Agentuur: Convertal
Kampaania/töö pealkiri: Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad
Periood: 1. märts-30. oktoober 2020 (kestab jätkuvalt)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.25, 07:47
Rahvusvahelisel muusikapäeval stardib uus raadiojaam Raadio X
Kaubandus- ja jaekettides ning avalikes kohtades uuenduslikke meediavõimalusi pakkuv reklaampindade operaator Digiposter astub sammukese edasi ning stardib 1. oktoobril uue raadiojaamaga Raadio X, mille kontseptsioon on Eestis ja kogu maailmas tõeliselt unikaalne.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele