• 18.11.20, 16:41

Digiteo võitja case study: Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad

Convertali tehtud Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad võitsid konkursil Aasta Digitegu 2020 Google Adsi kategooria auhinna.
Digiteo võitja case study: Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad
  • Foto: Raul Mee
Ärisektor: B2B tooted
Digiturunduse valdkond: Google Ads
Klient: Campbells
Agentuur: Convertal
Kampaania/töö pealkiri: Campbells Google Ads always-on otsingu- ning remarketing bännerkampaaniad
Periood: 1. märts-30. oktoober 2020 (kestab jätkuvalt)

Seotud lood

Töökuulutused
  • 11.08.25, 09:00
Patendiametiga on oodatud liituma kommunikatsioonijuht
Kandideerimise tähtaeg: 31.08.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele