Autor: Johanna Rähn, jurist, advokaadibüroo Hedman Partners • 20. oktoober 2020

Meeldetuletus reklaamijale: kliendi vaikimine ei tähenda nõusolekut

Tarbija õigusi ja reklaami saatja kohustusi selgitab advokaadibüroo Hedman Partners jurist Johanna Rähn.
Johanna Rähn tõi välja, et reklaami sisaldavad e-kirjad ja SMS-id võivad olla häirivad ja põhjustada reklaami saajale pahameelt.

Isikuandmete kaitse ja e-privaatsuse kuldreegel reklaamijale on, et inimesele tohib otseturustuskirju saata vaid tema eelneva nõusoleku alusel. Inimene peab olema reklaamiga nõustunud selgelt ja vabatahtlikult. Viimaseks ei saa pidada näiteks muu teksti hulka peidetud nõusolekut või nõusolekut, mis on antud nö sunnitult, kuivõrd vastasel juhul ei oleks inimesel olnud võimalik teenust saada. Näiteks ei tohi nõusolek reklaamkirjade saamiseks olla osa üldtingimustest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700