Tarbija õigusi ja reklaami saatja kohustusi selgitab advokaadibüroo Hedman Partners jurist Johanna Rähn.

- Johanna Rähn tõi välja, et reklaami sisaldavad e-kirjad ja SMS-id võivad olla häirivad ja põhjustada reklaami saajale pahameelt.
Isikuandmete kaitse ja e-privaatsuse kuldreegel reklaamijale on, et inimesele tohib otseturustuskirju saata vaid tema eelneva nõusoleku alusel. Inimene peab olema reklaamiga nõustunud selgelt ja vabatahtlikult. Viimaseks ei saa pidada näiteks muu teksti hulka peidetud nõusolekut või nõusolekut, mis on antud nö sunnitult, kuivõrd vastasel juhul ei oleks inimesel olnud võimalik teenust saada. Näiteks ei tohi nõusolek reklaamkirjade saamiseks olla osa üldtingimustest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.