• 20.10.20, 09:39

Meeldetuletus reklaamijale: kliendi vaikimine ei tähenda nõusolekut

Tarbija õigusi ja reklaami saatja kohustusi selgitab advokaadibüroo Hedman Partners jurist Johanna Rähn.
Johanna Rähn tõi välja, et reklaami sisaldavad e-kirjad ja SMS-id võivad olla häirivad ja põhjustada reklaami saajale pahameelt.
  • Johanna Rähn tõi välja, et reklaami sisaldavad e-kirjad ja SMS-id võivad olla häirivad ja põhjustada reklaami saajale pahameelt.
Isikuandmete kaitse ja e-privaatsuse kuldreegel reklaamijale on, et inimesele tohib otseturustuskirju saata vaid tema eelneva nõusoleku alusel. Inimene peab olema reklaamiga nõustunud selgelt ja vabatahtlikult. Viimaseks ei saa pidada näiteks muu teksti hulka peidetud nõusolekut või nõusolekut, mis on antud nö sunnitult, kuivõrd vastasel juhul ei oleks inimesel olnud võimalik teenust saada. Näiteks ei tohi nõusolek reklaamkirjade saamiseks olla osa üldtingimustest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele