Autor: Best Marketing • 13. oktoober 2020
Ainult tellijatele

Sirle Arro: kommunikatsiooninimesena tajud, kuidas sõnakasutus erinevatel aegadel muutub

On neid, kes raskel ajal kasutavad vaid vinguvat kõneviisi, aga see on enesepete, kirjutas Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.

Sirle Arro sõnul pole koostöö sõnakõlks, vaid ainus tõeliselt edasiviiv jõud raskel ajal.
Autor: Erik Prozes

"Igav, lausa kurnavalt igav on, kui keegi ikka veel räägib, et nüüd on maailm teistsugune. Ongi. Harju sellega ära ja ära koperda vanade harjumuste otsa," kirjutas Arro, lisades, et see tee, mis tõi meid siia, ei vii edasi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700