Autor: Best Marketing • 13. oktoober 2020

Sirle Arro: kommunikatsiooninimesena tajud, kuidas sõnakasutus erinevatel aegadel muutub

On neid, kes raskel ajal kasutavad vaid vinguvat kõneviisi, aga see on enesepete, kirjutas Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
Sirle Arro sõnul pole koostöö sõnakõlks, vaid ainus tõeliselt edasiviiv jõud raskel ajal.
Foto: Erik Prozes

"Igav, lausa kurnavalt igav on, kui keegi ikka veel räägib, et nüüd on maailm teistsugune. Ongi. Harju sellega ära ja ära koperda vanade harjumuste otsa," kirjutas Arro, lisades, et see tee, mis tõi meid siia, ei vii edasi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700