• 13.10.20, 21:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sirle Arro: kommunikatsiooninimesena tajud, kuidas sõnakasutus erinevatel aegadel muutub

On neid, kes raskel ajal kasutavad vaid vinguvat kõneviisi, aga see on enesepete, kirjutas Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
Sirle Arro sõnul pole koostöö sõnakõlks, vaid ainus tõeliselt edasiviiv jõud raskel ajal.
  • Sirle Arro sõnul pole koostöö sõnakõlks, vaid ainus tõeliselt edasiviiv jõud raskel ajal.
  • Foto: Erik Prozes
"Igav, lausa kurnavalt igav on, kui keegi ikka veel räägib, et nüüd on maailm teistsugune. Ongi. Harju sellega ära ja ära koperda vanade harjumuste otsa," kirjutas Arro, lisades, et see tee, mis tõi meid siia, ei vii edasi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele