On neid, kes raskel ajal kasutavad vaid vinguvat kõneviisi, aga see on enesepete, kirjutas Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.

- Sirle Arro sõnul pole koostöö sõnakõlks, vaid ainus tõeliselt edasiviiv jõud raskel ajal.
- Foto: Erik Prozes
"Igav, lausa kurnavalt igav on, kui keegi ikka veel räägib, et nüüd on maailm teistsugune. Ongi. Harju sellega ära ja ära koperda vanade harjumuste otsa," kirjutas Arro, lisades, et see tee, mis tõi meid siia, ei vii edasi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?