Best Marketing valis välja 10 jõulukingitust, millega turundusjuhid saaksid kliente, koostööpartnereid ja töötajaid üllatada.
Kätte on jõudnud see aeg aastast, mil tasub hakata mõtlema, kuidas saaksite oma töötajaid, äripartnereid, tarnijaid ja kliente jõulude ajal rõõmustada.
Meie esimene ja kõige olulisem soovitus on see, et ärge jätke kinkide tellimist viimasele minutile. Mida varem valiku teete ja kingitused ära tellite, seda suurem on tõenäosus, et teie soovitud tooted on laos olemas ja jõuavad õigeks ajaks kohale, rääkimata sellest, et varakult alustades saate ka ise stressivabamalt jõuluajale vastu astuda.
Kuid mida kinkida? Nõuandeid jagasid ROI tootegruppide juht Kairi Välling, Logotrade’i juht Anti Saluneem ja Kinkstoni juht Martin Lepa.
„Alati ei ole kõige tähtsam uus ja äge idee, vaid see, kuidas toode firma kontseptsiooni sobib ja kuidas seda bränditakse,“ sõnas Välling, lisades, et ka kõige klassikalisemast reklaamkingitusest saab teha väga meeldejääva toote, kui mõelda sinna sobiv ja leidlik disain.
"Reklaamkingitus peaks olema läbi mõeldud ja toetama ettevõtte korporatiivset identiteeti ja sõnumit, mida soovitakse toodetega sihtrühmale edasi anda," nõustus Lepa.
Saluneem lisas, et reklaamkingitused peaksid olema unikaalsed ja personaalsed – õigele inimesele õige kingitus. Eestlased armastavad tema sõnul aina enam loodussäästlikke, praktilisi, innovaatilisi ning kodumaiseid firmakingitusi, samuti kõikvõimalikke erilahendusi.
Selleks, et sobiva jõulukingi valimine oleks lihtsam, panimegi oma ala spetsialistide kommentaaridele tuginedes kokku valiku kingitustest, mis meie hinnangul on läbimõeldud ja praktilised, võiksid kingisaajale rõõmu pakkuda ning millele saab kerge vaevaga ettevõtte logo ja sümboolika lisada.
Reklaamkingituste valikus olemas väga armsaid piparkoogivormide komplekte. Neid saab soovi korral kombineerida näiteks piparkoogitaina või ka juba valmis piparkookidega, millele on glasuuriga ettevõtte logo või vahvad soovid peale kantud.
Öko-ärikingitused on tehtud taaskasutatud ja taastöödeldud materjalidest, ent neile saab täpselt samamoodi lasta logo peale teha nagu tavatoodetele.
Talvine aeg soosib kodus aja veetmist ja tubaseid tegevusi, sealhulgas köögis toimetamist ja kokkamist, seega kvaliteetne põll või pajakindad oleks oleks igati asjakohane kink, mis kindlasti kasutust leiab ja näiteks piparkoogivormidega hästi kokku passib.
Maiustused
Kõigi kolme ettevõtte esindajad olid ühel meelel, et maiustused on kindla peale minek. Lepa tõi välja, et oma kujundusega šokolaadikarbid sobivad kinkimiseks nii eraldi kui ka osana jõulukingituste komplektist.
Eriti asjakohane valik siis, kui on tarvis leida kingitus meestele. Nimelt ei kipu mehed hügieenitarvete kotti ise ostma, samas leiab see alati kasutust nii meestel kui ka naistel. Logo saab graveerida näiteks nahast detailidele ja kui kingitust on vaja nii-öelda lopsakamaks teha, siis saab koti täita näiteks Eestis toodetud pesuvahendite, kosmeetika või vannisoolaga.
Valmis kinkekomplektid on alati hea, praktiline ja mugav valik. Leidub spetsiaalselt jõuludeks kokku pandud kinkekomplekte, mis on pakitud ilusasse kinkekarpi ja sisaldavad head-paremat. Näiteks on olemas gurmaanidele mõeldud komplekt, immuunsust toetav komplekt toodetega ja mõnusate jõulumaitseliste toodetega komplekt.
Kott on selline asi, mis ikka ja alati rakendust leiab – eriti vabal ajal. Spordikott, millega õhtul trenni minna; reisikott juhtudeks, mil tekib tahtmine nädalavahetuseks linnast ära sõita; sülearvutikott, mille sisse iga päev oma töövahendid panna – valik on lai.
Eriti asjakohane kink nüüd, mil paljud inimesed kodukontorites töötavad. Kui aastaid tagasi seostus sõnaga „pleed“ tavaline fliisist tekk, siis nüüd on Vällingu sõnul nii palju ilusaid, pehmeid ja kvaliteetseid pleede, et raske on ainult ühte lemmikut valida.
Alumiiniumist kaarditasku on praktiline ja vastupidav ning seda sobib kinkida nii meestele kui ka naistele.
Kvaliteetse kohvi nautimine ja piisavas koguses vee joomine ei ole kunagi nii populaarsed olnud kui täna. Jooginõud valides jälgi, et see vedelikku läbi ei laseks ning otsusta pigem stiilsema ja kvaliteetsema alternatiivi kasuks, mida kingisaaja uhkusega kanda tahaks.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.