Suur tüli reklaamikande turul. Konkurent kaebas Eesti Posti kohtusse
Express Posti tegevjuhi sõnul rikub Eesti Post konkurentsiseadust ja tõrjub neid reklaamiturult välja, mistõttu Express Post nõuab riigifirmalt üle poole miljoni euro.
Eesti Posti hinnatõusust pääsemiseks soovitavad meediaettevõtted rajada neile kuuluva Express Posti ja riikliku Eesti Posti ühisettevõte, mis tegeleks kojukandega suuremates linnades.
Kuidas sobivad omavahel kokku digiajastu influencer ja traditsiooniline otsepost ning mis moodi reklaamida reklaami? Eesti Post viis mai alguses läbi tarbijatele suunatud otseposti kampaania koostöös influencer Henry Jakobsoniga, kes peab populaarset blogi ,,A mida Henry teeb?’’.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.