Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 12. august 2020
Ainult tellijatele
Kõige paremini toimivad kampaaniad, mis ei mõju reklaamina
Kolm erineva jälgijate arvuga mõjuisikut - Ilja Toome, Merlin Kase ja Kristjaana Mere - rääkisid, millised kampaaniad on sotsiaalmeedias edukad, mida sotsiaalmeedias turundades vältida tasub ja milline on nende silmis hea koostöö.
Ilja Toome, Merlin Kase ja Kristjaana Mere esinevad ka 18. augustil Tallink Spa & Conference Hotellis toimuval sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE. Uuri lähemalt ja pane end konverentsile kirja SIIN!
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]