• 30.07.20, 09:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millist otseposti reklaami märgatakse kõige rohkem?

Mai alguses läbiviidud otseposti märgatavuse uuringu kohaselt märkavad tallinlased kõige rohkem Maxima poolt saadetud reklaamposti. Kokku võrreldi uuringus 5 toidukaupluse poolt otsepostina saadetud reklaame, uurides nende märgatavust, meeldivust, informatiivsuse kuvandit, mõju kliendi ostuotsusele ja soovitatavust.
Millist otseposti reklaami märgatakse kõige rohkem?
  • Foto: Best Marketing
Maxima reklaami märgatakse võrreldes teiste toidupoodidega enim: kui toidupoodide otsepostituste keskmine märgatavus oli 48%, siis Maxima reklaami märkas lausa 61% uuringus osalejatest. Millest selline erinevus tingitud võib olla?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele