• 30.07.20, 09:35

Millist otseposti reklaami märgatakse kõige rohkem?

Mai alguses läbiviidud otseposti märgatavuse uuringu kohaselt märkavad tallinlased kõige rohkem Maxima poolt saadetud reklaamposti. Kokku võrreldi uuringus 5 toidukaupluse poolt otsepostina saadetud reklaame, uurides nende märgatavust, meeldivust, informatiivsuse kuvandit, mõju kliendi ostuotsusele ja soovitatavust.
Millist otseposti reklaami märgatakse kõige rohkem?
  • Foto: Best Marketing
Maxima reklaami märgatakse võrreldes teiste toidupoodidega enim: kui toidupoodide otsepostituste keskmine märgatavus oli 48%, siis Maxima reklaami märkas lausa 61% uuringus osalejatest. Millest selline erinevus tingitud võib olla?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele