• 17.07.20, 16:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestisse tuli rahvusvaheliselt reklaamifestivalilt kolm auhinda

Eelmisel nädalal selgusid Valgevenes loovusfestivali White Square võitjad. Nende seas oli ka kaks Eesti agentuuri, kes tõid kahepeale koju kolm auhinda: kulla, hõbeda ja pronksi.
Eestisse tuli rahvusvaheliselt reklaamifestivalilt kolm auhinda
Valgevenes toimuvale loovusfestivalile White Square, mis toimus kaheteistkümnendat korda, esitati tänavu 937 tööd 31 riigist. Võitjad selgusid eelmisel nädalal, kuid koroonakriisi tõttu toimus võitjate autasustamistseremoonia sel aastal veebiülekande vahendusel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele