Autorid: Emily Lindsalu, Katrin Paal • 17. juuli 2020
Ainult tellijatele

B2B ja B2C sisuturundusprotsesside võrdlus Eesti ettevõtete näitel

Ärilt ärile ja ärilt kliendile sisuturundusprotsessid on võrdlemisi sarnased, kuigi varasemalt on pigem levinud arvamus, et sisuturundus nimetatud ärisuundadel on küllalt erinev, selgus Emily Lindsalu ja Katrin Paali magistritöös, mis sai Tartu Ülikooli majandusteaduskonna tunnustatud lõputöö auhinna.

Emily Lindsalu (vasakpoolne foto) ja Katrin Paal (parempoolne foto) kaitsesid Tartu Ülikooli turunduse ja finantsjuhtimise erialal magistritöö teemal „Ärilt ärile ja ärilt kliendile sisuturundusprotsesside võrdlus Eesti ettevõtete näitel“.

Otsustasime kaardistada ärisuundade vahelised erinevused sisuturunduses, kuna sisuturundus on järjest kandvamat rolli mängiv osa ettevõtete turundusplaanides. Lisaks on sisuturundus end näidanud jätkusuutliku turundusmeetodina ja olulised sotsiaalmeediaplatvormid soosivad pidevalt uue sisu loomist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700