Autorid: Emily Lindsalu, Katrin Paal • 17. juuli 2020

B2B ja B2C sisuturundusprotsesside võrdlus Eesti ettevõtete näitel

Ärilt ärile ja ärilt kliendile sisuturundusprotsessid on võrdlemisi sarnased, kuigi varasemalt on pigem levinud arvamus, et sisuturundus nimetatud ärisuundadel on küllalt erinev, selgus Emily Lindsalu ja Katrin Paali magistritöös, mis sai Tartu Ülikooli majandusteaduskonna tunnustatud lõputöö auhinna.
Emily Lindsalu (vasakpoolne foto) ja Katrin Paal (parempoolne foto) kaitsesid Tartu Ülikooli turunduse ja finantsjuhtimise erialal magistritöö teemal „Ärilt ärile ja ärilt kliendile sisuturundusprotsesside võrdlus Eesti ettevõtete näitel“.

Otsustasime kaardistada ärisuundade vahelised erinevused sisuturunduses, kuna sisuturundus on järjest kandvamat rolli mängiv osa ettevõtete turundusplaanides. Lisaks on sisuturundus end näidanud jätkusuutliku turundusmeetodina ja olulised sotsiaalmeediaplatvormid soosivad pidevalt uue sisu loomist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700