Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 8. juuli 2020

Turundus oli tänavu Tehnikaülikooli sisseastujate seas üks populaarsematest valikutest

Eile lõppes uute tudengite vastuvõtt Tallinna Tehnikaülikooli, kus juhtimise ja turunduse õppeprogramm oli tänavu üks populaarsematest.
Tallinna Tehnikaülikool
Foto: Andras Kralla

7. juulil lõppenud uute tudengite vastuvõtt tõi Tallinna Tehnikaülikooli üle 9500 sisseastumisavalduse: bakalaureuseõppesse esitati 6013 kvalifitseeruvat avaldust, magistriõppesse 3030 ning doktoriõppesse 471. Õppimaasumise bakalaureuse- ja magistriõppes on tänaseks kinnitanud üle 600 sisseastuja.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700