• 08.07.20, 16:24

Turundus oli tänavu Tehnikaülikooli sisseastujate seas üks populaarsematest valikutest

Eile lõppes uute tudengite vastuvõtt Tallinna Tehnikaülikooli, kus juhtimise ja turunduse õppeprogramm oli tänavu üks populaarsematest.
Tallinna Tehnikaülikool
  • Tallinna Tehnikaülikool Foto: Andras Kralla
7. juulil lõppenud uute tudengite vastuvõtt tõi Tallinna Tehnikaülikooli üle 9500 sisseastumisavalduse: bakalaureuseõppesse esitati 6013 kvalifitseeruvat avaldust, magistriõppesse 3030 ning doktoriõppesse 471. Õppimaasumise bakalaureuse- ja magistriõppes on tänaseks kinnitanud üle 600 sisseastuja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele