• 08.07.20, 16:24

Turundus oli tänavu Tehnikaülikooli sisseastujate seas üks populaarsematest valikutest

Eile lõppes uute tudengite vastuvõtt Tallinna Tehnikaülikooli, kus juhtimise ja turunduse õppeprogramm oli tänavu üks populaarsematest.
Tallinna Tehnikaülikool
  • Tallinna Tehnikaülikool
  • Foto: Andras Kralla
7. juulil lõppenud uute tudengite vastuvõtt tõi Tallinna Tehnikaülikooli üle 9500 sisseastumisavalduse: bakalaureuseõppesse esitati 6013 kvalifitseeruvat avaldust, magistriõppesse 3030 ning doktoriõppesse 471. Õppimaasumise bakalaureuse- ja magistriõppes on tänaseks kinnitanud üle 600 sisseastuja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele