Autor: Best Marketing • 2. juuli 2020

Eriolukord kasvatas sagedaste e-ostjate arvu 80% võrra

Koroonaviirusest põhjustatud eriolukord tõi kaasa hüppelise kasvu nii e-ostjaskonna laiuses kui ka ostusageduses. Uusi e-ostjaid said enim juurde toidukaubad, elektroonika, ravimid ja aiakaubad.
Foto: Pixabay

Kantar Emori igakevadise e-kaubanduse trendiuuringu andmetel lisandus eelmise aasta sama perioodiga võrreldes (aprill–mai) hulgaliselt uusi e-ostjaid, kel puudus varasem kokkupuude veebist kaupade või teenuste ostmisega, ning kasvas ka sagedaste e-ostjate arv.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700