Coca-Cola Company otsustas globaalselt peatada reklaami ostmise sotsiaalmeedias 30 päevaks alates 1. juulist ja see puudutab kõiki sotsiaalmeediaplatvorme - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube ja Snap Inc, sõnas Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Nele Normak.
"Viimastel nädalatel oleme näinud, et sotsiaalmeediast on saanud vihakõne ja valeinfo hääletoru. Rassism on taunitav ülemaailmselt ja nii peaks see olema ka sotsiaalmeedias. Coca-Cola Company otsustas peatada reklaami ostmise sotsiaalmeedias 30 päevaks alates 1. juulist ja see puudutab kõiki sotsiaalmeediaplatvorme - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube ja Snap Inc," kommenteeris Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Nele Normak.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Müügiagentuur Kobra Sales ja
Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.