Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 1. juuli 2020
Ainult tellijatele

Coca-Cola peatab alates 1. juulist sotsiaalmeedias reklaami ostmise

Coca-Cola Company otsustas globaalselt peatada reklaami ostmise sotsiaalmeedias 30 päevaks alates 1. juulist ja see puudutab kõiki sotsiaalmeediaplatvorme - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube ja Snap Inc, sõnas Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Nele Normak.

"Viimastel nädalatel oleme näinud, et sotsiaalmeediast on saanud vihakõne ja valeinfo hääletoru. Rassism on taunitav ülemaailmselt ja nii peaks see olema ka sotsiaalmeedias. Coca-Cola Company otsustas peatada reklaami ostmise sotsiaalmeedias 30 päevaks alates 1. juulist ja see puudutab kõiki sotsiaalmeediaplatvorme - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube ja Snap Inc," kommenteeris Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Nele Normak.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700