• 25.06.20, 18:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tulevikus kasvab digitrüki osakaal

Trükitööstuse suund on väiksemate tootekoguste poole, sest kampaaniad muutuvad kiiresti, sõnas Printcenter Eesti AS tegevjuht Margus Üürike.
Kriisi ajal telliti vähem kampaaniamaterjale, kuid rohkem koroonaviirusega seotud teavitusmaterjale, sõnas Printcenter Eesti AS tegevjuht Margus Üürike (paremal).
  • Kriisi ajal telliti vähem kampaaniamaterjale, kuid rohkem koroonaviirusega seotud teavitusmaterjale, sõnas Printcenter Eesti AS tegevjuht Margus Üürike (paremal).
Trükitööstuse TOPis möödunud aastal 32. koha saanud Printcenter Eesti AS on Eesti erakapitalil põhinev ettevõte, mis loodi 1993. aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele