Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 25. juuni 2020

Tulevikus kasvab digitrüki osakaal

Trükitööstuse suund on väiksemate tootekoguste poole, sest kampaaniad muutuvad kiiresti, sõnas Printcenter Eesti AS tegevjuht Margus Üürike.
Kriisi ajal telliti vähem kampaaniamaterjale, kuid rohkem koroonaviirusega seotud teavitusmaterjale, sõnas Printcenter Eesti AS tegevjuht Margus Üürike (paremal).

Trükitööstuse TOPis möödunud aastal 32. koha saanud Printcenter Eesti AS on Eesti erakapitalil põhinev ettevõte, mis loodi 1993. aastal.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700