Tarbijad on nõus Pääsukesemärgiga toote eest rohkem maksma
85% tarbijatest tunnistas, et Pääsukesemärk on usaldusväärne toidumärgis ning 2/3 on nõus märki kandvate toodete eest rohkem maksma, selgus Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja tellimusel Kantar EMORi poolt läbiviidud küsitlusest.
Lisaks kinnitas 64% vastanutest, et uus Pääsukesemägi kujundus meeldib neile rohkem. Uuringus osalenud tarbijate arvates on märk nüüd visuaalselt ilusam ja kaasaegsem, toob paremini esile toote kodumaisuse ja märgi sõnum on paremini arusaadav.
Uuendatud Pääsukesemärk sai tänavu ka uue tunnuslause “Tunnustatud Eesti Toit”.
Pääsukesemärk antakse tootele, mille põhitooraine on kodumaist päritolu ning mis on edukalt läbinud laboratoorse ja sensoorse hindamise. Pääsukesemärki kannab hetke seisuga 62 erineva Eesti toidutootja 263 toodet.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.