Autor: Best Marketing • 15. juuni 2020

Tarbijad on nõus Pääsukesemärgiga toote eest rohkem maksma

85% tarbijatest tunnistas, et Pääsukesemärk on usaldusväärne toidumärgis ning 2/3 on nõus märki kandvate toodete eest rohkem maksma, selgus Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja tellimusel Kantar EMORi poolt läbiviidud küsitlusest.
Uus kujundus ja vana kujundus

Lisaks kinnitas 64% vastanutest, et uus Pääsukesemägi kujundus meeldib neile rohkem. Uuringus osalenud tarbijate arvates on märk nüüd visuaalselt ilusam ja kaasaegsem, toob paremini esile toote kodumaisuse ja märgi sõnum on paremini arusaadav.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700