Tarbijad on nõus Pääsukesemärgiga toote eest rohkem maksma

85% tarbijatest tunnistas, et Pääsukesemärk on usaldusväärne toidumärgis ning 2/3 on nõus märki kandvate toodete eest rohkem maksma, selgus Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja tellimusel Kantar EMORi poolt läbiviidud küsitlusest.

Uus kujundus ja vana kujundus  

Lisaks kinnitas 64% vastanutest, et uus Pääsukesemägi kujundus meeldib neile rohkem. Uuringus osalenud tarbijate arvates on märk nüüd visuaalselt ilusam ja kaasaegsem, toob paremini esile toote kodumaisuse ja märgi sõnum on paremini arusaadav.

Uuendatud Pääsukesemärk sai tänavu ka uue tunnuslause “Tunnustatud Eesti Toit”.

Pääsukesemärk antakse tootele, mille põhitooraine on kodumaist päritolu ning mis on edukalt läbinud laboratoorse ja sensoorse hindamise. Pääsukesemärki kannab hetke seisuga 62 erineva Eesti toidutootja 263 toodet.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700