Tarbijad on nõus Pääsukesemärgiga toote eest rohkem maksma
85% tarbijatest tunnistas, et Pääsukesemärk on usaldusväärne toidumärgis ning 2/3 on nõus märki kandvate toodete eest rohkem maksma, selgus Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja tellimusel Kantar EMORi poolt läbiviidud küsitlusest.
Uus kujundus ja vana kujundus
Lisaks kinnitas 64% vastanutest, et uus Pääsukesemägi kujundus meeldib neile rohkem. Uuringus osalenud tarbijate arvates on märk nüüd visuaalselt ilusam ja kaasaegsem, toob paremini esile toote kodumaisuse ja märgi sõnum on paremini arusaadav.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]