Autor: Best Marketing • 15. juuni 2020
Ainult tellijatele

Tarbijad on nõus Pääsukesemärgiga toote eest rohkem maksma

85% tarbijatest tunnistas, et Pääsukesemärk on usaldusväärne toidumärgis ning 2/3 on nõus märki kandvate toodete eest rohkem maksma, selgus Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja tellimusel Kantar EMORi poolt läbiviidud küsitlusest.

Uus kujundus ja vana kujundus

Lisaks kinnitas 64% vastanutest, et uus Pääsukesemägi kujundus meeldib neile rohkem. Uuringus osalenud tarbijate arvates on märk nüüd visuaalselt ilusam ja kaasaegsem, toob paremini esile toote kodumaisuse ja märgi sõnum on paremini arusaadav.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700