• 29.05.20, 11:09

Reklaamtrükiste segment sattus kõige suurema surve alla

Viiruspuhangul on olnud Kroonpressi müügimahtudele tuntav mõju ja võrreldes mullusega kahanes aprilli müük umbes kolmandiku. Aprillis oli mõju kõige tuntavam, mais on näha juba taastumise märke. Kiiresti ja kõige suurema surve alla sattus reklaamtrükiste segment – kliendilehed, otsepostitus, turismikataloogid jne.
Viiruspuhangu mõju oli aprillis kõige tuntavam ja kõige suurema surve alla sattus reklaamtrükiste segment, kirjutas trükitööstusettevõtte Kroonpress AS tootmisdirektor Gerd Lindmaa.
  • Viiruspuhangu mõju oli aprillis kõige tuntavam ja kõige suurema surve alla sattus reklaamtrükiste segment, kirjutas trükitööstusettevõtte Kroonpress AS tootmisdirektor Gerd Lindmaa. Foto: Marianne Liibert
Mõju ulatus sõltus vägagi erinevate riikide poolt kehtestatud piirangutest. Riikides, kus kaubanduskeskused jäid avatuks ka eriolukorras, oli mahtude langus tagasihoidlikum. Trükki panustamist jätkasid kliendid, kellel lisaks tavapoodidele on paralleelselt olemas ka online-kaubandus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele