• 27.05.20, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google’i asepresident hakkas Eesti idufirma brändisaadikuks

Aasta Digitegu konkursil äpikampaania eest Google'i reklaami kategoorias auhinna saanud Synctuition on võitnud Google'i asepresidendi Fred Kofmani südame.
Fred Kofman
  • Fred Kofman
Meditatsiooniäpp Synctuition, mille äpikampaania võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna, on viimastel kuudel USA edetabelites oma kategooria kolmandaks tõusnud ning kogub üha uusi austajaid.

Seotud lood

Uudised
  • 08.04.20, 11:06
Aasta Digitegu konkursil auhinna saanud äpp on eestimaalastele tasuta
Eestis välja töötatud meditatsiooni- ja lõõgastusrakendus Synctuition, mille äpikampaania võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna, on alates aprillist eestimaalastele tasuta kättesaadav.
Uudised
  • 27.11.19, 15:55
Digitegu võitja: ePPC - Synctuition edukas rahvusvaheline äpikampaania Google'i abil
ePPC Synctuitioni rahvusvaheline äpikampaania võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele