Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Google’i asepresident hakkas Eesti idufirma brändisaadikuks
Aasta Digitegu konkursil äpikampaania eest Google'i reklaami kategoorias auhinna saanud Synctuition on võitnud Google'i asepresidendi Fred Kofmani südame.
Meditatsiooniäpp Synctuition, mille äpikampaania võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna, on viimastel kuudel USA edetabelites oma kategooria kolmandaks tõusnud ning kogub üha uusi austajaid.
Eestis välja töötatud meditatsiooni- ja lõõgastusrakendus Synctuition, mille äpikampaania võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna, on alates aprillist eestimaalastele tasuta kättesaadav.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.