Autor: Best Marketing • 8. aprill 2020

Aasta Digitegu konkursil auhinna saanud äpp on eestimaalastele tasuta

Eestis välja töötatud meditatsiooni- ja lõõgastusrakendus Synctuition, mille äpikampaania võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna, on alates aprillist eestimaalastele tasuta kättesaadav.
ePPC aitas Synctuitionil teha rahvusvahelise äpikampaania, mis võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna, fotol auhinna vastu võtnud ePPC asutaja Karl Pae.

Synctuition on aasta pärast selle välja tulemist 2019. aastal saavutanud ülemaailmse edu ning ühtlasi valitud Google'i poolt Euroopa kümne kõige kiiremini kasvava idufirma hulka. Aprilli algusest alates on rakendus eestimaalastele tasuta kättesaadav.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700