Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 15. mai 2020

Ajalehtede reklaamikäibed on korralikult vähenenud

Võrreldes 2019. aasta aprilliga vähenes 2020. aasta aprillis Eesti ajalehtede paberreklaami tulu 45 protsenti ja veebireklaami tulu 30 protsenti.

Paberlehtede reklaamikäive vähenes eelmise aasta aprilliga võrreldes kokku 45 protsenti ehk 622 188 euro võrra. Kui möödunud aasta aprillis osteti paberlehtedesse reklaami ligikaudu 1,4 miljoni euro eest, siis 2020. aasta aprillis oli see veidi üle 774 000 euro.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700