Keerulises kriisiolukorras, kus suurem osa ärisid kolivad veebi, tuleb ajaga kaasas käia ning olla valmis ka veidi tavapäratuteks sammudeks. Turundusagentuur Louder avas turundussektoris ootamatu lahendusena turundusteenuste e-poe e-Louder.
„Otsustasime eriolukorra trendidega kaasa minna ning viia ka meie turundusagentuuri teenused veebi. Selleks avasime paljude jaoks võibolla ootamatu lahendusena turundusteenuste e-poe aadressil. Elus ei saa alati kõike võtta liiga surmtõsiselt või tumedates toonides – kindlasti sisaldab ka meie e-Louder mingil määral huumorit, mis rasketel hetkedel tuju paremaks teeb, aga samas on see ka hea näide kriisiaegsetest turunduslahendustest,“ kommenteeris Turundusagentuuri Louder tegevjuht Andrus Eigla.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“