• 16.04.20, 11:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Louder avas turundusteenuste e-poe

Keerulises kriisiolukorras, kus suurem osa ärisid kolivad veebi, tuleb ajaga kaasas käia ning olla valmis ka veidi tavapäratuteks sammudeks. Turundusagentuur Louder avas turundussektoris ootamatu lahendusena turundusteenuste e-poe e-Louder.
Louder avas turundusteenuste e-poe
„Otsustasime eriolukorra trendidega kaasa minna ning viia ka meie turundusagentuuri teenused veebi. Selleks avasime paljude jaoks võibolla ootamatu lahendusena turundusteenuste e-poe aadressil. Elus ei saa alati kõike võtta liiga surmtõsiselt või tumedates toonides – kindlasti sisaldab ka meie e-Louder mingil määral huumorit, mis rasketel hetkedel tuju paremaks teeb, aga samas on see ka hea näide kriisiaegsetest turunduslahendustest,“ kommenteeris Turundusagentuuri Louder tegevjuht Andrus Eigla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele