Google otsingumootoris leitavuse eelised kriisi ajal
Erinevad piirangud, turvalisus ja kodudes püsimine on jätnud viimaste nädalatega paljud ettevõtjad keerulisse seisu. Samas on märgatavalt suurenenud internetikasutus. Olenemata piirangutest vajame jätkuvalt tooteid ja teenuseid.
"Google’i algoritm ei ole ajutiselt peatatud ega kodukontoris," kirjutab Nobel Digitali digistrateeg Martin Paršin.
Juba kriisile eelnevalt oli 42% Eesti internetikasutajate esmaseks ja ainsaks kohalike ettevõtete teenuste või toodetega kokkupuutepunktiks online otsing (Allikas: Google Marketfinder, Consumer Barometer). Lähinädalate sündmusi silmas pidades võib eeldada, et see protsent on märgatavalt kasvanud.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]