• 13.04.20, 11:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Janno Siimar: "Agentuuri väärtus on inimesed"

Strateegilise disainigentuuri Velvet asutaja ja disainijuht Janno Siimar nõustus, et ärilises mõttes tugevamad agentuurid saavad nüüd võimaluse nõrgemaid alla neelata, ent lisas, et sellised liidud ei pruugi pikalt püsida.
Janno Siimar: "Agentuuri väärtus on inimesed"
Äripäeva raadio hommikuprogrammis osales eelmisel nädalal Skype'i teel agentuuri Velvet looja ja loovjuht Janno Siimar, saadet juhtis Hando Sinisalu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele