• 08.04.20, 17:33

Nädala kampaania: Põrgupiiga

Orkla Eesti brändijuht Kristiina Tambre tõdes, et kui inimeste käest küsida, toitub enamik nendest väga tervislikult ning ootab ka maiustuste valikusse sobivaid alternatiive, kuid tihtipeale ei kipu need inimesed tegelikkuses oma sõnade järgi käituma. Kuidas õnnestus aga Põrgupiiga lansseerimine?
Põrgupiiga on müütiline tegelane rahvuseeposes "Kalevipoeg".
  • Põrgupiiga on müütiline tegelane rahvuseeposes "Kalevipoeg".
Idee ja loovlahendused: Orkla Eesti, Kontuur Leo Burnett, Identity
Väljapanekud: Future Display ja Peakontor
Meediaagentuur: Media House
Meediamiks: televisioon, digimeedia, sotsiaalmeedia, müügikohtade väljapanekud

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele