Autor: Nobel Digital • 18. märts 2020
Kriisi ajal eristu ja valmistu uueks tõusuks
“Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis,” ütles üks päris äge tüüp kunagi ammu. Nüüd on jälle. Nagu tol ajal, on ka nüüd võimalik vaadata täna toimuvat võimalusena eristuda ning valmistuda uueks tõusuks.
Nobel Digitali meeskonna sõnul on praegu hea aeg internetis reklaamimiseks, sest internetikasutus on suurenenud ja reklaamihinnad on langenud.
Kus inimesed on, kui nad karantiinis on? Jah – kodus, see tähendab internetis. Netikasutus on Itaalias tõusnud 20, 60 ja 300 protsenti. Oleneb, mida mõõta – uudistesaitide kasutamist, liiklusmahu tõusu, sotsiaalmeediakäitumist vmt. Järsk tõus on igatahes ilmne ja pole põhjust kahelda, et ka Eestis on sarnased tendentsid. Tarbija on internetis ja funnel'i lõpus paistab valgus. Järgnevalt mõningaid soovitusi ettevõtetele.