Autor: Nobel Digital • 18. märts 2020
Ainult tellijatele

Kriisi ajal eristu ja valmistu uueks tõusuks

“Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis,” ütles üks päris äge tüüp kunagi ammu. Nüüd on jälle. Nagu tol ajal, on ka nüüd võimalik vaadata täna toimuvat võimalusena eristuda ning valmistuda uueks tõusuks.

Nobel Digitali meeskonna sõnul on praegu hea aeg internetis reklaamimiseks, sest internetikasutus on suurenenud ja reklaamihinnad on langenud.

Kus inimesed on, kui nad karantiinis on? Jah – kodus, see tähendab internetis. Netikasutus on Itaalias tõusnud 20, 60 ja 300 protsenti. Oleneb, mida mõõta – uudistesaitide kasutamist, liiklusmahu tõusu, sotsiaalmeediakäitumist vmt. Järsk tõus on igatahes ilmne ja pole põhjust kahelda, et ka Eestis on sarnased tendentsid. Tarbija on internetis ja funnel'i lõpus paistab valgus. Järgnevalt mõningaid soovitusi ettevõtetele.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700