Rahvusvaheline konsultatsiooniettevõte Brand Finance, mis reastab igal aastal globaalsed brändid väärtuse alusel, nimetas Deloitte'i teist aastat järjest maailma kõige tugevamaks ja väärtuslikumaks kommertsteenuste kaubamärgiks.
- Deloitte Eesti tegevjuht Kristine Jarve
„Brand Finance Global 500“ on igal aastal koostatav edetabel, mis reastab erinevate valdkondade globaalsed brändid kaubamärgi väärtuse alusel. Edetabeli koostaja, sõltumatu konsultatsioonifirma Brand Finance, nimetas 2020. aaasta kõige tugevamaks ja väärtuslikumaks kommertsteenuste brändiks nõustamisteenuste ettevõtte Deloitte, mis edestab edetabelis kõiki teisi Big 4 konsultatsiooniettevõtteid.
Deloitte Eesti tegevjuht Kristine Jarve sõnas, et Deloitte panustab pidevalt globaalse kaubamärgi arendamisse. „Deloitte’i rahvusvaheline reklaamikampaania tõi välja meie brändi eristuvuse ja tagas väga hea nähtavuse. Oluline on ka strateegiliselt koordineeritud kohalolek sotsiaalmeediakanalites ning keskendumine eesmärgistatud algatustele nagu WorldClass, mille raames koolitame ja loome tööalaseid võimalusi ning millel on mõju miljonitele inimestele üle maailma," ütles Jarve.
Ta lisas, et Deloitte’i töö oma kaubamärgi värskendamisel ja edasiarendamisel võimaldab ettevõttel paremini teenindada oma kliente, aidates neil neljanda tööstusrevolutsiooni väljakutsetega toime tulla. „Konsultatsiooniettevõtte jaoks on oluline avalik usaldus, aga ka oma inimeste eest hoolitsemine ja kogukondade toetamine – kõik need komponendid mõjutavad brändi väärtust,“ loetles Jarve edetabeli tippu jõudmise põhjuseid.
Deloitte on nii töötajate arvu kui müügitulu põhjal maailma suurim konsultatsiooniettevõte, mis pakub nõustamisteenuseid äritehingute, maksude, auditeerimise ja finantsvaldkonnas. Ettevõte tegutseb 150 riigis ja on tööandjaks kokku 312 000 inimesele. Deloitte’i klientideks on paljud rahvusvaheliselt tuntud kaubamärgid, sh on ettevõte partneriks neljale Fortune Global 500® edetabeli viiest parimast firmast.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele