Autor: Best Marketing • 13. veebruar 2020

Deloitte nimetati kõige väärtuslikumaks kommertsteenuste kaubamärgiks maailmas

Rahvusvaheline konsultatsiooniettevõte Brand Finance, mis reastab igal aastal globaalsed brändid väärtuse alusel, nimetas Deloitte'i teist aastat järjest maailma kõige tugevamaks ja väärtuslikumaks kommertsteenuste kaubamärgiks.
Deloitte Eesti tegevjuht Kristine Jarve

„Brand Finance Global 500“ on igal aastal koostatav edetabel, mis reastab erinevate valdkondade globaalsed brändid kaubamärgi väärtuse alusel. Edetabeli koostaja, sõltumatu konsultatsioonifirma Brand Finance, nimetas 2020. aaasta kõige tugevamaks ja väärtuslikumaks kommertsteenuste brändiks nõustamisteenuste ettevõtte Deloitte, mis edestab edetabelis kõiki teisi Big 4 konsultatsiooniettevõtteid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700