Autor: Best Marketing • 13. veebruar 2020
Ainult tellijatele

Deloitte nimetati kõige väärtuslikumaks kommertsteenuste kaubamärgiks maailmas

Rahvusvaheline konsultatsiooniettevõte Brand Finance, mis reastab igal aastal globaalsed brändid väärtuse alusel, nimetas Deloitte'i teist aastat järjest maailma kõige tugevamaks ja väärtuslikumaks kommertsteenuste kaubamärgiks.

Deloitte Eesti tegevjuht Kristine Jarve

„Brand Finance Global 500“ on igal aastal koostatav edetabel, mis reastab erinevate valdkondade globaalsed brändid kaubamärgi väärtuse alusel. Edetabeli koostaja, sõltumatu konsultatsioonifirma Brand Finance, nimetas 2020. aaasta kõige tugevamaks ja väärtuslikumaks kommertsteenuste brändiks nõustamisteenuste ettevõtte Deloitte, mis edestab edetabelis kõiki teisi Big 4 konsultatsiooniettevõtteid.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700