Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 12. veebruar 2020
Ainult tellijatele

Kas sinu firma on valmis tegema ohverdusi, et maailma paremaks muuta?

Passwordi peaesineja, Austraalia turundusprofessor Mark Ritson räägib intervjuus Hando Sinisalule talle omase otsekohasusega turundajate vastutusest ja valitsuse rolli olulisusest tarbimisotsuste mõjutamisel.

Turunduskonverentsi Password 2020 peaesineja on Mark Ritson.

Väga paljud brändid jätavad reklaamides mulje, et nad on vastutustundlikud ja neile läheb korda keskkonnahoid. Kuidas aru saada, millal on tegu rohepesuga?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700