Autor: Hando Sinisalu • 12. veebruar 2020

Kas sinu firma on valmis tegema ohverdusi, et maailma paremaks muuta?

Passwordi peaesineja, Austraalia turundusprofessor Mark Ritson räägib intervjuus Hando Sinisalule talle omase otsekohasusega turundajate vastutusest ja valitsuse rolli olulisusest tarbimisotsuste mõjutamisel.
Turunduskonverentsi Password 2020 peaesineja on Mark Ritson.

Väga paljud brändid jätavad reklaamides mulje, et nad on vastutustundlikud ja neile läheb korda keskkonnahoid. Kuidas aru saada, millal on tegu rohepesuga?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700