Autor: Raigo Neudorf • 18. detsember 2019

Telia plaanib uue telekanaliga reklaamiturgu raputada

Läinud reedel avalikustas Telia oma uue telekanali Inspira visuaalse identiteedi. Ettevõtte televisiooni ja multimeedia valdkonna sisujuht Birjo Kiik avaldab ühtlasi, et jaanuaris tegevust alustav telekanal soovib vaataja inspireerimise kõrval ka kohalikku reklaamiturgu raputada.

Intervjueeris Telia Eesti meediasuhete juht Raigo Neudorf.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700