• 04.11.19, 12:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Digitegu tööde esitamise tähtaeg on täna

Täna on viimane päev Aasta Digitegu konkursile tööde esitamiseks, tööde esitamine läheb lukku õhtul kell 23.59. Võitjad selguvad järmisel nädalal.
Best Marketing korraldab Aasta Digitegu konkurssi juba kaheksandat korda.
  • Best Marketing korraldab Aasta Digitegu konkurssi juba kaheksandat korda.
Tööde esitamise tähtaeg Aasta Digitegu 2019 konkursile on 4. november kell 23.59. Töid on oodatud esitama nii agentuurid, nende kliendid kui ka ettevõtted, kes teevad ise digiturundust. Kvalifitseeruvad tööd, mis on olnud live's ehk tarbijatele nähtavad perioodil 01.09.2018 – 30.10.2019. Töö esitamine konkursile maksab 60€.
Kindlasti mõtlevad nii mõnedki, et pole sel aastal midagi silmapaistvat teinud. Aasta Digitegu hindab tulemuslikkust, seega polegi vaja silmapaistvaid, vaid tulemuslikke töid. Kulutasid Facebooki reklaamile 1000€ ja teenisid oma teenust müües 1500€ kasumit – väga tubli! Just selliseid kampaaniaid ootamegi. Seega otsi välja oma viimase aasta kõige tulemuslikum digikampaania ja osale konkursil.
ESITA OMA TÖÖ AASTA DIGITEGU KONKURSILE
Võitjad kuulutatakse välja 12.-13. novembril Tallinnas toimuval Best Interneti konverentsil. NB! Esitades konkursile 4 tööd, saab tasuta kaasa Best Interneti ühe päeva pääsme.
Aasta Digitegu 2019 žüriisse kuuluvad: Initiative'i tegevjuht Indrek Soom, Google'i tegevusharu juht Kristina Randver, Httpool Estonia maajuht Kerttu Talvik, Velveti disainijuht ja partner Pärtel Vurma, Turunduskoolitused OÜ asutaja Katrin Viilmaa-Otsing, FCR Media partner ning müügi- ja turundusjuht Anni Kitsing, Swedbank Eesti turundus- ja müügiosakonna juht Arno Pae, Helmese digiturunduse juht Urmet Seepter.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele