Autor: Isabel Kärtner • 31. oktoober 2019

7 soovitust eduka koostöö heaks

Soovitused turundajatele, kes tegelevad sisuturundusega ning teevad koostööd blogijate ja teiste influencer'itega organisatsiooni jaoks olulistes sotsiaalmeediakanalites.
Suhtekorraldaja ja Tartu Ülikooli magistrant Isabel Kärtner pani enda lõputööle ja töökogemusele tuginedes kirja seitse soovitust turundajatele.

,,Tegelikult oleks meil siin Eestis vaja organisatsiooni või üksust, mis tegeleb muuhulgas ka blogijate ning altrnatiivmeedia ehk sotsiaalmeedia platvormidel reklaamijate juhistega, keskendudes pisut ka seadusandlusele,’’ tõdeb blogija Meelis Tomson arvamusloos "Suunamudija tegelik pale" ning annab influencerite-neitsidele nelja punkti näol koostöö etappidest lühiülevaate.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700