• 09.10.19, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

8 soovitust sisuturundusartikli kirjutajale

Reklaamiagentuuri Must Muna projektijuht ja copywriter Triin Guljavin osales praktilise sisuturunduse koolitusel ja pani kirja kaheksa asjalikku nõuannet inimesele, kes soovib kirjutada head sisuturundusartiklit.
8 soovitust sisuturundusartikli kirjutajale
1. Sisuturundusartiklil (või üleüldse sisuturundusel) peab olema eesmärk. Eesmärgi selge sõnastamine aitab juba üksjagu edasi.
2. Pealkiri on samuti ääretult oluline. Ei, see ei pea olema odav klikimagnet, aga siiski midagi uudishimu tekitavat.
3. Sellele päris suurele protsendile inimestele, kes pealkirja lugemisest kaugemale jõudis, tuleks nüüd pakkuda mingit üllatust. Mulle meenus, kuidas keskkoolis kirjandit kirjutama õpetati – kõigepealt kena sissejuhatus. Sisuturundusartiklit tehes tuleb paugutada kohe.
4. Paku lugejale midagi huvitavat, aga maini piisavalt kiiresti oma ettevõtte nime, sest iga lõiguga nii-öelda kukub lugejaid ära.
5. Lisa hoolega valitud fotosid või lausa terve galerii, kuid ära unusta, et igal pildil peab olema iseloomustav allkiri.
6. Ära karda artikli pikkust. Artikkel võib olla pikk, kui see on ehe ja pakub huvi.
7. Olenevalt sellest, kus Sinu ettevõtte sisuturundusartikkel ilmub, põimi lõppu näiteks mingi “komm” või üleskutse, mida Sa tahad, et lugeja teeks. Peale kõige muu aitab see sisuturunduse edukust või mitteedukust ka hiljem mõõta.
8. Sisuturundusartiklit kirjutades keskendu kliendi probleemile ja sellele, mis kasu tema võiks saada, ning samal ajal ka omaenda püstitatud eesmärgile.
Praktiline sisuturundus – tutvu programmiga ja registreeru siin!
Koolitaja: Hando Sinisalu
Toimumise aeg: 16. oktoober 2019

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele