Best Marketing • 23 august 2019

Ülevaade raadio ja muusika kuulajaskonnast 2019. aasta esimesel poolaastal

Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud 2019. aasta esimesel poolaastal raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 7 minutit päevas, see on peaaegu pool tundi vähem kui aasta tagasi.

Kantar Emori uuringuekspert Elvin Heinla selgitas: „Enim kulutati aega raadiojaamade kuulamisele – 2 tundi ja 32 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina napsasid kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 42 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 16 minutit päevas ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 2 minutit.“

Ajaliselt pisut enam kui pool tundi jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.

Eestlased kuulasid raadiokanaleid keskmiselt 2 tundi ja 55 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 1 tund ja 45 minutit päevas.

Eestikeelsete raadiojaamade TOP 10:

Venekeelsete raadiojaamade TOP 5:

Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud

Periood: 01.01.2019–30.06.2019

Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700