Alates augustikuust täidab agentuuri La Ecwador kliendisuhete juhi rolli Keit Ausner. Varasemalt töötas Keit üle viie aasta Äripäevas, millest viimased aastad juhtis ta koolituste osakonna turundust.
„Tundsin, et on õige aeg midagi uut proovida. Tänu varasemale kokkupuutele La Ecwadori meeskonna ja tööga teadsin, et see saab olema väga põnev ja väljakutsuv,” ütles Keit. Äripäeva Raadios turundussaateid juhtinud Ausneril olid tihti La Ecwadori inimesed külas ning seeläbi jäi Keit ka uuele tööandjale hästi meelde.
La Ecwadori tegevjuhi Heily Aaviku sõnul jättis eelnev kokkupuude väga sügava mulje. “Keit paistis kohe silma oma tugeva töökultuuriga, mis sobib suurepäraselt meie agentuuri teinekord pingeliseks kujuneva tööga,” ütles Aavik ja lisas, et Äripäevast saadud professionaalsus ning suur kogemuste pagas tegid temast La Ecwadori jaoks täiusliku kandidaadi. Naljatades lisab Aavik, et otsustamisel said määravaks ka Keit Ausneri kaks kassi See ja Teine – tema sõnul sobivad La Ecwadori meeskonda lemmikloomasõbrad hästi ja loovus nimede valikul on ainult kirsiks tordil.
Oma esimeseks suurimaks väljakutseks peab Keit Ausner otsust kolida peale keskkooli Ameerikasse. „See on unustamatu kogemus, mis viis mu ühel päeval suisa Valgesse Majja. Olen alati olnud selline, kes ei võistle mitte teistega, vaid iseendaga, mistõttu meeldib mulle panna end uutesse ja vahel ehk pisut ebamugavatasse olukordadesse - ainult nii me ju õpimegi.“
Keit Ausneri sõnul just Äripäevas õpitu tal end uude ametisse sujuvamalt sisse elada lasebki. “Mul õnnestus seal töötada mitmel erineval ametikohal, mis kõik üksteist täiustasid ja aitasid ka edasiliikumisele kaasa,” sõnas Keit, kes alustas Äripäevas tööd Tallinna Ülikoolis suhtekorralduse eriala õppimise kõrvalt. “Õppisin Äripäevas töötades väga palju, sain suure turundus- ja müügikogemuse ning samuti puutusin kokku paljude ettevõtete ja nende esindajatega. Mulle endale tundub, et kõik eelnevad kogemused on mind justkui praeguseks kliendisuhete juhi ametikohaks ette valmistanud ja La Ecwadori meeskonnaga liitumine tundub lihtsalt järgmise loogilise sammuna,” ütles Ausner.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Viimased uudised
Läti tõi Baltikumi ühe hõbe- ning kaks pronkstrummi, Leedu aga ühe kuld- ja hõbetrummi
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele