Ühendatud turundusagentuur Digitas tuleb Baltimaades turule, koondades ühe katuse alla mitmekülgseid teadmisi info, strateegia, loovtöö, meedia ja tehnoloogia vallas.
- Rauno Kutti Foto: Alina Birjuk
Värskelt asutatud agentuur kannab endas täielikult Digitasi pühendumust – aidata brändidel luua üha tugevamaid sidemeid inimestega ning saavutada ambitsioonikaid eesmärke ideedega, mis erutavad, provotseerivad ning inspireerivad. Digitas Baltics koondab enda alla kõik Publicis Groupe’i ressursid sh loovagentuurid Leo Burnett, Publicis Riga ning meediaagentuurid Starcom, Spark Foundry ja Zenith. Digitas Balticsi käsutusse jäävad ka kõik Publicis Groupe’i Power of One strategy kaubamärgid, pakkudes tuge Digitasi üleilmsele võrgustikule.
Digitas Baltics loomisel kasutatakse ära Publicis Groupe Balticsi tänast võimekust, arendades tehnoloogilisi lahendusi ja platvorme, mis hõlmavad endas tootestrateegiat, monetiseerimist, kasutajakogemust ja -liidest, disaini, arendust, hooldust ja elutsüklit. Kasvava turu nõudmistele vastamiseks tutvustatase ka mitmeid uusi võimalusi nagu disainmõtlemine, digitaalne transformatsioon ja innovatsiooniprogrammid.
Digitas Baltics laiendab agentuuri jalajälge Baltimaade start-up ettevõtete ökosüsteemis, esitledes innovaatilisi lahendusi ja tehnoloogiaid talentidele ning klientidele üle kogu regiooni.
Vilniuses paikneva Digitas Balticsi juhiks saab senine Publicis Groupe Balticsi digijuht Alex Garmash. Tema kõrval astub Riias loovjuhi kohale Andrey Tyukavki ning Tallinnas Hendrik Ulvar-Peets (digimeedia juht) ja Uku Kudu (growth hacker ning andme- ja analüüsijuht) Creative Unionist. Nemad üheskoos asuvad juhtima Digitas Balticsi 30 töötajat.
“Digitas Balticsi käivitamine on murdepunkt, mis tähistab mitmekülgsete kohalike digiekspertide ja -talentide kristalliseerumist ühtsesse Balti riikide ülesesse võrku ning integreerumist ühtsesse ja paremasse globaalsesse võrgustikku. Selle eesmärgiks on aidata brändidel avastada seninägematuid võimalusi inimestega ühenduste loomisel ning luua uudseid viise ja vahendeid, mil parasjagu vaja,” sõnas Alex Garmash.
Creative Unioni (Tallinn) juht Rauno Kutti rääkis, et nad on juba mõnda aega tegelenud sellega, et luua loovtalente ja andmespetsialiste ühendav meeskond, mis kataks nende klientide vajadused kogu Baltikumis. "Nüüd saame laiemalt keskenduda andmetel põhinevatele otsustele ja kasvule. Kliendi jaoks on esmapilgul näha vaid kogu regiooni haldavad projektijuhid, kuid tegelikkuses on nende taha koondunud väga andekas ja asjatundlik, turupõhise kogemusega meeskond,” ütles ta.
Digitas koondab enda all 3500 töötajat 22 riigis, 34 esinduses ning koostöös Publicis Mediaga laieneb see võrgustik üle 23 500 töötajani üle 100 riigis ülemaailmselt.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele