• 19.06.19, 16:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Härmavilja uued smuutisegud

Smuuti on paks viljalihaga jook, mis koosneb peaasjalikult purustatud marjadest ja puuviljadest. Suurte ja väikeste smuutisõprade rõõmuks tulid suve hakul müügile Härmavilja uued smuutisegud: Artemise vibu ja Aphrodite pisarad.
Aphrodite pisarad, tootepakend
  • Aphrodite pisarad, tootepakend
Härmavilja smuutisegude sarja kuulub esialgu kaks särava nime ja kauni pakendiga toodet – Artemise vibu ja Aphrodite pisarad – mis on saanud inspiratsiooni Vana-Kreeka mütoloogiast. Toodete lansseerimiskampaaniat kommenteerisid Härmavili tootejuht Helena Alesma ja Selveri turundusjuht Triin Kaare.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele