• 19.06.19, 16:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Härmavilja uued smuutisegud

Smuuti on paks viljalihaga jook, mis koosneb peaasjalikult purustatud marjadest ja puuviljadest. Suurte ja väikeste smuutisõprade rõõmuks tulid suve hakul müügile Härmavilja uued smuutisegud: Artemise vibu ja Aphrodite pisarad.
Aphrodite pisarad, tootepakend
  • Aphrodite pisarad, tootepakend
Härmavilja smuutisegude sarja kuulub esialgu kaks särava nime ja kauni pakendiga toodet – Artemise vibu ja Aphrodite pisarad – mis on saanud inspiratsiooni Vana-Kreeka mütoloogiast. Toodete lansseerimiskampaaniat kommenteerisid Härmavili tootejuht Helena Alesma ja Selveri turundusjuht Triin Kaare.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele