Autor: Marianne Liibert • 19. juuni 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nädala kampaania: Härmavilja uued smuutisegud

Smuuti on paks viljalihaga jook, mis koosneb peaasjalikult purustatud marjadest ja puuviljadest. Suurte ja väikeste smuutisõprade rõõmuks tulid suve hakul müügile Härmavilja uued smuutisegud: Artemise vibu ja Aphrodite pisarad.
Aphrodite pisarad, tootepakend

Härmavilja smuutisegude sarja kuulub esialgu kaks särava nime ja kauni pakendiga toodet – Artemise vibu ja Aphrodite pisarad – mis on saanud inspiratsiooni Vana-Kreeka mütoloogiast. Toodete lansseerimiskampaaniat kommenteerisid Härmavili tootejuht Helena Alesma ja Selveri turundusjuht Triin Kaare.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700