• 19.06.19, 16:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Härmavilja uued smuutisegud

Smuuti on paks viljalihaga jook, mis koosneb peaasjalikult purustatud marjadest ja puuviljadest. Suurte ja väikeste smuutisõprade rõõmuks tulid suve hakul müügile Härmavilja uued smuutisegud: Artemise vibu ja Aphrodite pisarad.
Aphrodite pisarad, tootepakend
  • Aphrodite pisarad, tootepakend
Härmavilja smuutisegude sarja kuulub esialgu kaks särava nime ja kauni pakendiga toodet – Artemise vibu ja Aphrodite pisarad – mis on saanud inspiratsiooni Vana-Kreeka mütoloogiast. Toodete lansseerimiskampaaniat kommenteerisid Härmavili tootejuht Helena Alesma ja Selveri turundusjuht Triin Kaare.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele