Augusti alguses alustab Orkla Eesti turundusdirektori ja juhtkonna liikmena tööd Annika Oja. Seni ettevõttes eraldi tegutsenud maiustuste ja snäkkide ning toidu ja jookide valdkondade turundusosakonnad ühendatakse.
Annika Oja tööleasumine Orkla Eestis on seotud ettevõtte turundusosakondade ühendamisega. Uue turundusdirektori vastutada jäävad nii Kalevi maiustuste kui ka Põltsamaa mahlade, valmistoitude ja hoidiste turundus ning tootearendus. Lisaks vastutab ta ka muude Orkla brändide turundamise eest Eestis.
“Kui kuus aastat tagasi Kalevi ja Põltsamaa Felixi juhtkonnad ja põhitegevused ühendati, jäid turundusosakonnad tegutsema eraldi, sest valdkonnad ja ettevõtted olid erinevad,” rääkis Orkla Eesti juht Kaido Kaare. “Tänaseks on ettevõtted ühendatud ja turundus jäänud ainsaks lahus olevaks valdkonnaks, seega oli loogiline samm ka need funktsioonid kokku liita,” lisas Kaare. “Seoses uue olukorraga vajame turundusvaldkonna juhti, kes vaataks kõiki Orkla Eesti tegevusi tervikuna ja mul on hea meel, et nii turundus- kui toiduvaldkonnas üle kümne aasta tegutsenud Annika Oja on otsustanud selle väljakutse vastu võtta.”
Annika Oja on üle seitsme aasta töötanud Leiburis, algul turundusjuhi ja viimati kommertsdirektorina, vastutades nii turunduse kui ka müügivaldkonna eest. Annika Oja aitas teostada Leiburi Kirde saia relansseerimist, mis võitis
Aasta Turundustegu 2018 Grand Prix. Varasemalt on ta turundanud mitmeid tuntud kaubamärke, näiteks K-rauta ja Maailma Viljad. Lisaks on ta tegutsev turundusvaldkonna külalislektorina erinevates ülikoolides keskendudes ühele oma lemmikteemale: toote ja teenuse arendusele.
“Siiras tänu seni maiustuste ja snäkkide valdkonna turundust juhtinud Anne Tääkrele ja toidu ja jookide valdkonda turundust vedanud Marek Viilolile,” tunnustas Kaare. “Kalev on eestlaste armastatuim bränd ning Põltsamaa toodang korjab igal aastal auhindu Eesti Parima toiduaine konkursilt. Saavutused on alati tiimitöö, aga innustavate ja loominguliste juhtideta selliseid tulemusi ei saavutata.”
Orkla Eesti on kõige laiema toiduainete valikuga toiduainetootja Eestis, mille tooteportfelli kuuluvad muuhulgas Kalevi maiustused, Põltsamaa mahlad, hoidised ja supid, Felixi kastmed ning Taffeli krõpsud. Orkla Eesti peamisteks turgudeks koduturu kõrval on Skandinaavia riigid ning Läti ja Leedu. Ettevõtte annab tööd ligi 550 inimesele.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.