Kantar Emori juhteksperdi Aivar Voogi sõnul on Läti ja Leedu tarbija jaoks olulisemad tehnikatootjad, nagu näiteks Apple ja Samsung, aga Läti edetabelist leiab ka Nike´i. Eesti elanikud hindavad aga lõunanaabritest enam meedia- ja digimeediabrände, nagu YouTube, Google ja ERR. Tõsi, Leeduski jõudis tänavu esikümnesse rahvustelevisioon LRT.
Voogi sõnul on siiski neli kaubamärki – Maxima, Swedbank, Google ja YouTube –, mis on kõigis Balti riikides suhteliselt sarnasel positsioonil. „Eestis on ainsana esikümnes ja lausa esimene Kalev, mida saaks kõrvutada Läti Laimaga, mis on samuti pika ajalooga ja mütoloogilise tagapõhjaga, ent viimasel ajal mitte nii edukalt turundatud,“ märkis Voog. „Kõik see näitab, kui oluline on mistahes ettevõtmise puhul nimevalik – oli õnnelik juhus, et 1948. aastal sai maiustuste vabrik nimeks just Kalev, näiteks Leedus oli Kaunas Confectionary Fabric, mis kõlab nagu Tallinna Piimakombinaat – sellist ettevõtet on keerulisem brändina müüa.“ Laima asemel kerkiski Lätis nüüd meeldivaimaks kohalikku päritolu toidubrändiks hoopis Karums.