• 06.06.19, 15:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Revolutsioon kampaania tõhususe mõõtmises

Emotsioonide mõõtmise tehisintellekti loonud Eesti idufirma Realeyes kaasas investeeringuga 11 miljonit eurot, mida kasutatakse ettevõtte laienemiseks Aasia turule, täpsemalt Jaapanisse, kus on maailma suuruselt kolmas reklaamiturg.
Revolutsioon kampaania tõhususe mõõtmises
  • Foto: Realeyes
Realeyes mõõdab veebikaamera abil inimeste emotsioone ja tähelepanutaset, kasutades selleks uusimaid tehnoloogilisi lahendusi. Jaapani telekommunikatsioonihiiu NTT DOCOMO Ventures presidendi ja tegevjuhi Takayuki Inagawa arvates annab see turundajatele senisest palju rikkalikumat ja rohkem andmepõhist arusaama sellest, mida tarbijad turundajate loodud sisust arvavad. See võimaldab brändidel, reklaami- ja meediaagentuuridel kvantifitseerida ja optimeerida loovlahenduste efektiivsust ja meediapindade müügistrateegiat ning teha targemaid turundusotsuseid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele