Uudised
Ainult tellijale

Revolutsioon kampaania tõhususe mõõtmises

Emotsioonide mõõtmise tehisintellekti loonud Eesti idufirma Realeyes kaasas investeeringuga 11 miljonit eurot, mida kasutatakse ettevõtte laienemiseks Aasia turule, täpsemalt Jaapanisse, kus on maailma suuruselt kolmas reklaamiturg.

Foto: Realeyes

Realeyes mõõdab veebikaamera abil inimeste emotsioone ja tähelepanutaset, kasutades selleks uusimaid tehnoloogilisi lahendusi. Jaapani telekommunikatsioonihiiu NTT DOCOMO Ventures presidendi ja tegevjuhi Takayuki Inagawa arvates annab see turundajatele senisest palju rikkalikumat ja rohkem andmepõhist arusaama sellest, mida tarbijad turundajate loodud sisust arvavad. See võimaldab brändidel, reklaami- ja meediaagentuuridel kvantifitseerida ja optimeerida loovlahenduste efektiivsust ja meediapindade müügistrateegiat ning teha targemaid turundusotsuseid.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700