Jaga lugu:

Revolutsioon kampaania tõhususe mõõtmises

Emotsioonide mõõtmise tehisintellekti loonud Eesti idufirma Realeyes kaasas investeeringuga 11 miljonit eurot, mida kasutatakse ettevõtte laienemiseks Aasia turule, täpsemalt Jaapanisse, kus on maailma suuruselt kolmas reklaamiturg.

Foto: Realeyes

Realeyes mõõdab veebikaamera abil inimeste emotsioone ja tähelepanutaset, kasutades selleks uusimaid tehnoloogilisi lahendusi. Jaapani telekommunikatsioonihiiu NTT DOCOMO Ventures presidendi ja tegevjuhi Takayuki Inagawa arvates annab see turundajatele senisest palju rikkalikumat ja rohkem andmepõhist arusaama sellest, mida tarbijad turundajate loodud sisust arvavad. See võimaldab brändidel, reklaami- ja meediaagentuuridel kvantifitseerida ja optimeerida loovlahenduste efektiivsust ja meediapindade müügistrateegiat ning teha targemaid turundusotsuseid.

Realeyesi kaasasutaja ja tegevjuhi Mihkel Jäätma sõnul on nende ettevõttel praegu väga põnevad ajad. Investorite abiga üritatakse jätkata revolutsiooni globaalsete reklaamikampaaniate tõhususe mõõtmisel, kasutades selleks tehisintellekti kiirust ja laia ulatust.

Tehisintellektiga emotsioonide mõõtmine on kahtlemata kasulik reklaaminduses ja turunduses, aga selle tegelikud rakendusvõimalused on veelgi laiemad. "Vaadates turundussektorist kaugemale, oleme näinud vaid väikest osa sellest, mida emotsioone mõõtev tehisintellekt suudab teha," ütles Jäätma. Ta lisas, et 5G-võrkude ülemaailmne kasutuselevõtmine on üks põhjustest, miks nad tahavad seadmetega suhtlemist inimlikumaks muuta ning tõsta seadmete võimekust kasutajate tegelikke soove ja vajadusi mõista.

Realeyesi kontorid asuvad New Yorgis, Bostonis, Londonis ja Budapestis. Realeyesi klientide hulka kuuluvad muuseas maailmakuulsad brändid nagu Mars, Hershey’s, Coca-Cola ja AT&T, agentuurid nagu Ipsos, MarketCast ja Publicis, ning meediaettevõte Turner and Teads. Väärib märkimist, et ühena esimeste seas investeeris Realeyes tegevusse Eesti investeerimisfirma Tera Ventures, mille portfelli kuuluvad ka Eesti edukaimad idufirmad GrabCAD, Cleveron, Monese, Jobbatical, Scoro jt.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee