Autor: Marianne Liibert • 6. juuni 2019
Ainult tellijatele

Revolutsioon kampaania tõhususe mõõtmises

Emotsioonide mõõtmise tehisintellekti loonud Eesti idufirma Realeyes kaasas investeeringuga 11 miljonit eurot, mida kasutatakse ettevõtte laienemiseks Aasia turule, täpsemalt Jaapanisse, kus on maailma suuruselt kolmas reklaamiturg.

Autor: Realeyes

Realeyes mõõdab veebikaamera abil inimeste emotsioone ja tähelepanutaset, kasutades selleks uusimaid tehnoloogilisi lahendusi. Jaapani telekommunikatsioonihiiu NTT DOCOMO Ventures presidendi ja tegevjuhi Takayuki Inagawa arvates annab see turundajatele senisest palju rikkalikumat ja rohkem andmepõhist arusaama sellest, mida tarbijad turundajate loodud sisust arvavad. See võimaldab brändidel, reklaami- ja meediaagentuuridel kvantifitseerida ja optimeerida loovlahenduste efektiivsust ja meediapindade müügistrateegiat ning teha targemaid turundusotsuseid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700