Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nädala kampaania: Tele2 “Vingumine loeb”
Tele 2 Eesti on oma uue kampaania tegemisel appi kutsunud Läti reklaamiagentuuri Not Perfect, kes on sõnumi väljatöötamisel kasutanud käitumisteadlaste soovitusi. Eesti reklaamiveterani Urmas Villmanni arvates on loojad antud juhul „üle mõelnud“.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.