• 14.05.19, 07:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üritusturundusagentuur Frank Events ja seiklusfirma 360 Kraadi ühinesid

Üritusturundusagentuur Frank Events ostis seiklusfirma 360 Kraadi, et kasvada piirkonna mitmekülgseimate sündmuste korraldajaks ning tõusta seiklusturismi eestvedajaks.
Üritusturundusagentuur Frank Events ja seiklusfirma 360 Kraadi ühinesid
Ühinemise järel jätkavad Frank Events ja 360 Kraadi eraldi brändidena ning igapäevases suhtluses partnerite jaoks muutusi ei toimu. Küll võimaldab senisest tihedam koostöö asuda välja töötama uusi lahendusi ning pakkuda veelgi mitmekülgsemat teenust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele