Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Hiinast, võltsturundusest ja tehnoloogia varjukülgedest
Märtsi lõpus räägiti Helsingis toimunud innovatsioonikonverentsil NextM Hiinast, võltsturundusest ja tehnoloogia varjukülgedest. Mindshare Eesti meeskond tegi konverentsist väikese kokkuvõtte, mida tasub lugeda.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.