Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Hiinast, võltsturundusest ja tehnoloogia varjukülgedest
Märtsi lõpus räägiti Helsingis toimunud innovatsioonikonverentsil NextM Hiinast, võltsturundusest ja tehnoloogia varjukülgedest. Mindshare Eesti meeskond tegi konverentsist väikese kokkuvõtte, mida tasub lugeda.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.