• 24.04.19, 09:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kolmveerand maailma tarbijatest on piiranud oma digitaalset jalajälge

Dentsu Aegis Network’i viimatise uuringu põhjal ei ole viimase 12 kuu jooksul kõigest 23% inimestest võtnud kasutusele meetmeid oma digitaalse jalajälje piiramiseks.
Kolmveerand maailma tarbijatest on piiranud oma digitaalset jalajälge
  • Foto: Shutterstock
24 riigi vastanute seas oli kõige levinum tegevus võrgus jagatud andmete hulga vähendamine, näiteks enda otsinguajaloo kustutamine ja asukohateenustest loobumine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele