Autor: Hando Sinisalu • 24. aprill 2019
Ainult tellijatele

Kolmveerand maailma tarbijatest on piiranud oma digitaalset jalajälge

Dentsu Aegis Network’i viimatise uuringu põhjal ei ole viimase 12 kuu jooksul kõigest 23% inimestest võtnud kasutusele meetmeid oma digitaalse jalajälje piiramiseks.

Autor: Shutterstock

24 riigi vastanute seas oli kõige levinum tegevus võrgus jagatud andmete hulga vähendamine, näiteks enda otsinguajaloo kustutamine ja asukohateenustest loobumine.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700