Hando Sinisalu • 24 aprill 2019

Kolmveerand maailma tarbijatest on piiranud oma digitaalset jalajälge

Dentsu Aegis Network’i viimatise uuringu põhjal ei ole viimase 12 kuu jooksul kõigest 23% inimestest võtnud kasutusele meetmeid oma digitaalse jalajälje piiramiseks.

Foto: Shutterstock

24 riigi vastanute seas oli kõige levinum tegevus võrgus jagatud andmete hulga vähendamine, näiteks enda otsinguajaloo kustutamine ja asukohateenustest loobumine.

Rohkem kui viiendik vastanutest mainis, et on piiranud interneti ja nutitelefoni tarbimist, kusjuures 2018. aastal registreeriti suurim langus internetis veedetud aja osas.

• Inimesed kustutavad massiliselt oma otsinguajalugu ja loobuvad asukohapõhistest teenustest

• 14% vastanutest on kustutanud oma sotsiaalmeedia konto

• Internetis veedetud aeg väheneb

Kuigi vähem populaarne, on siiski 14% vastanutest viimase 12 kuu jooksul oma sotsiaalmeedia konto sulgenud, osaliselt on siin süüdi suurte platvormide korduvad läbikukkumised tarbija andmete käitlemisel. Olgugi, et Facebook jõuab praegu poolte oma potentsiaalsete kasutajateni, on kasv Põhja-Ameerikas peatunud.

Allikas: WARC

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700