Autor: Hando Sinisalu • 24. aprill 2019

Kolmveerand maailma tarbijatest on piiranud oma digitaalset jalajälge

Dentsu Aegis Network’i viimatise uuringu põhjal ei ole viimase 12 kuu jooksul kõigest 23% inimestest võtnud kasutusele meetmeid oma digitaalse jalajälje piiramiseks.
Foto: Shutterstock

24 riigi vastanute seas oli kõige levinum tegevus võrgus jagatud andmete hulga vähendamine, näiteks enda otsinguajaloo kustutamine ja asukohateenustest loobumine.

Bestmarketing.ee toetajad:
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700