• 15.03.19, 23:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod: Turundusvaldkonna parimad said pärjatud Kuldmuna auhindadega

15. märtsil Kultuurikatlas toimunud pidulikul auhinnagalal selgitati välja möödunud aasta kõige vägevamad, silmapaistvamad ja loomingulisemad turunduskommunikatsiooni lahendused ning valdkonna tegijad reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ning üritusturunduse alal.
Fotod: Turundusvaldkonna parimad said pärjatud Kuldmuna auhindadega
Juba 21. aastat korraldas Turundajate Liit (TULI) turunduskommunikatsiooni tegijate konkurssi Kuldmuna, millele kandideeris tänavu rekordilised 853 võistlustööd. Liidu tegevjuht Signe Kõiv lausus, et märkimisväärne võistlustööde arv muutis konkurentsi varasemaga võrreldes veelgi tihedamaks ja kergitas võidutööde taset.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele